Після виклику “швидкої” варто:
- заспокоїти постраждалого і пояснити, що допомога буде надана
- дотримуватись вказівок диспетчера швидкої допомоги
- надати постраждалому максимально зручного для нього положення (рекомендовано – підвищене положення голови 15-30 градусів)
- забезпечити постійний нагляд до приїзду бригади екстреної медичної допомоги
- при погіршенні стану постраждалого повторно здійснити виклик екстреної медичної допомоги
- за можливості, зібрати у постраждалого максимально можливу кількість інформації (наприклад, стосовно точного часу погіршення стану, можливих обставин, які з цим пов’язані, наявних захворювань). Всю отриману інформацію передати працівникам бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги або диспетчеру прийому виклику.
- постраждалому не можна давати їсти та пити
- якщо у нього до приїзду “швидкої” зникли наявні ознаки інсульту, – жодним чином не відміняти виклик.
Національна служба здоров’я (НСЗУ) оплачує лікарням надані медичні послуги і контрактує лише ті заклади, які гарантують цілодобову роботу фахівців необхідної кваліфікації та наявність спеціального обладнання для діагностики лікування інсультів (наприклад, КТ або МРТ, які дозволяють точно встановити діагноз).